.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید 120 تن ماهیان سردآبی در 600متر مربع

شمال نيوز: مدیرکل شیلات مازندران گفت: تولیدکننده برتر شیلات در مازندران توانست در بخش ماهیان سردآبی در 600 متر مربع 120 تن تولید داشته باشد.
 حسن حبیب‌نژاد مدیرکل شیلات مازندران امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان بابلسر از انتخاب دو تن از تولیدکنندگان برتر شیلات خبر داد و اظهار داشت: تولیدکنندگان برتر در بخش ماهیان سرد آبی و گرم آبی با رعایت مولفه‌هایی نظیر مشارکت در دوره‌های آموزشی و ترویجی، بهره‌گیری از تکنولوژی نوین، ارتقای بهره‌وری و رعایت اصول بهداشتی جزو تولیدکنندگان برتر استان شدند.

وی با معرفی میرشجاع موسوی از شهرستان قائمشهر به عنوان تولیدکننده برتر خاطرنشان کرد: این تولیدکننده توانست در بخش ماهیان سردآبی در 600 متر مربع 120 تن تولید داشته باشد.                                                                   

مدیرکل شیلات مازندران در ادامه، بهره‌گیری از دانش فنی و تکنولوژی روز از جمله نصب و به کارگیری مولد اکسیژن، مگنت، سیستم فیلتراسیون یو وی، رعایت اصول و مقررات و ضوابط بهداشتی در مزرعه پرورش، برداشت حداقل آب مورد نیاز سیستم از منابع زیرزمینی و برگشت آب به سیستم، بازاریابی مناسب و استفاده موثر و مستمر از نظرات کارشناسان شیلات را از جمله دلایل موفقیت این تولیدکننده برشمرد.

حبیب‌نژاد اضافه کرد: عباس کعبه از شهرستان ساری نیز با تولید سه هزار و 750 کیلوگرم در هکتار توانست رتبه برتر تولید در بخش ماهیان گرم‌آبی را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: دلایل موفقیت این تولیدکننده، شرکت در دوره‌های آموزشی ترویجی، استفاده از هوادهی متنوع برای افزایش تولید در واحد سطح، استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های نوین پرورش و صید لایه‌ای در طول دوره پرورش، استفاده از غذای کنسانتره، ضدعفونی و دست‌شمار کردن بچه ماهیان هنگام ذخیره‌سازی در آب‌بندان و همچنین استفاده مؤثر و مستمر از نظرات کارشناسان شیلات بوده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.